19. tétel (ker) |
Déni |
2008.05.19. 17:25 |
Ismertesse a vállalkozás finanszírozásának forrásait, a hitel szerepét, a hitelezés feltételei, a hitelszerződés mentetét, tartalmát, a kamat mértékét!
|
22. tétel (ker) |
Déni |
2008.05.19. 17:24 |
Ismertesse a vállalkozás eredményének keletkezését, az eredmény nagyságára ható tényezőket, az eredmény-kimutatás tartalmát, értékelését, az eredmény adózását és felhasználását!
|
21. tétel |
Déni |
2008.05.18. 18:39 |
Ismertesse a költségek fogalmát, csoportosítását, a költségek alakulására ható tényezőket, a költséggazdálkodás mutatóit, azok jelentését, a költségek hatását a vállalkozás eredményére!
|
20. tétel (ker) |
Déni |
2008.05.18. 18:35 |
Ismertesse a fogyasztói ár felépítését, az árak kialakításának szempontjait, az ÁFA és a fogyasztási adó szerepét az árképzésben!
|
18. tétel (ker.) |
Déni |
2008.05.16. 11:48 |
Ismertesse a vagyon fogalmát, szerepét a gazdálkodásban, az eszközök és források fogalmát, összetételét, a vagyon kimutatásának fontosságát a mérleg szerepét!
|
17. tétel (ker.) |
Déni |
2008.05.16. 11:46 |
Ismertesse a kereskedelemben alkalmazott bérezési formákat, a bér szerkezetét, a bruttó bért terhelő levonásokat, és a TB-hez kapcsolódó adminisztrációs és nyilvántartási kötelezettséget!
|
14. tétel (ker.) |
Déni |
2008.05.16. 11:43 |
Ismertesse a marketingkommunikáció fogalmát, elemit, a vállalkozás arculatának kialakítását!
|
12. tétel (ker.) |
Déni |
2008.05.16. 11:41 |
Ismertesse a társas vállalkozások formáit, jellemzőit, sajátosságait, a Kkt, Bt, Kft, és Rt fontosabb jellemzőit, a vállalkozási formák közötti választás szempontjait!
|
Kereskedelmi ismeret 11. tétel |
Déni |
2008.05.13. 10:40 |
Csoportosítsa a gazdálkodó szervezeteket! Ismertesse a közös jellemzőket, az egyéni vállalkozás lényegét, a tevékenység megkezdésének feltételeit, megszűnését és megszüntetését!
|
Kereskedelmi ismere 9. tétel |
Déni |
2008.05.13. 10:39 |
Ismertesse a vásárlási döntés folyamatát, a vásárlók befolyásolásának eszközeit, a vásárlás alatti és a vásárlás utáni kereskedői magatartás elfogadott normáit, a kifogások elintézésének módját, a fogyasztói érdekvédelem előírásait!
|
|